Regulamin sprzedaży i świadczenia usług

§ 1.

Postanowienia wstępne

  1. Podstawowe pojęcia: 

Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.prostotanatalerzu.pl.

Sprzedawca – mgr dietetyki Kamila Folega – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod nazwą:

Kamila Folega – Dietetyk

ul. Wczasowa 39

89-502 Raciąż

NIP: 5611557740

REGON: 520985401

Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta ze Sprzedawcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, która przybiera postać pliku elektronicznego, którego format zależny jest od zawartości pliku (np. jadłospis, zalecenia żywieniowe, zamienniki produktów, e-book, inne materiały w formie pdf).

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

  1. Sprzedawca świadczy usługi dietetyczne i oferuje:

a. jadłospis 7 dniowy bez opieki;

b. jadłospis 7 dniowy z opieką;

c. jadłospis 14 dniowy z opieką;

d. gotowe diety/ebooki.

 

§ 2.
Zakup Usług oraz Produktów

  1. Warunki realizacji umowy określa niniejszy Regulamin oraz opis wskazany przy opisie produktu/usługi.

  2. Podane ceny zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.

  3. W celu zakupu produktów elektronicznych należy:

a) zapoznać się z ofertą i opisem produktu znajdującym się na stronie internetowej

b) dodać produkt do koszyka i wpisać w odpowiednie pola niezbędne dane

c) wybrać sposób płatności dokonywanej za pośrednictwem bramki płatniczej Przelewy24: przelew tradycyjny, szybki przelew, BLIK

d) dokonać płatności.

Zakupiony produkt (link do pobrania e-booka) zostanie przesłany na podany adres e-mail niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu na koncie. W przypadku płatności szybkim przelewem czy BLIKIEM, link powinien przyjść zaraz po zakończeniu procesu płatności.

Proszę sprawdzić folder SPAM w razie problemów ze znalezieniem pliku.

4. W celu zakupu usługi należy:

a) zapoznać się z ofertą i opisem usługi znajdującym się na stronie internetowej

b) dodać usługę do koszyka i wpisać w odpowiednie pola niezbędne dane

c) wybrać sposób płatności dokonywanej za pośrednictwem bramki płatniczej Przelewy24: przelew tradycyjny, szybki przelew, BLIK

d) dokonać płatności.

Link do pobrania pliku rozpoczynającego współpracę (wywiadu żywieniowego) zostanie przesłany na podany adres e-mail niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu na koncie. W przypadku płatności szybkim przelewem czy BLIKIEM, link powinien przyjść zaraz po zakończeniu procesu płatności.

Proszę sprawdzić folder SPAM w razie problemów ze znalezieniem pliku.

Usługodawca wykonuje swoją usługę w terminie około 7-14 dni roboczych od otrzymania wpłaty i wywiadu.

W przypadku, gdy przy opisie produktu/usługi przewidziano inny termin realizacji, obowiązują zasady wskazane w opisie.

 

§ 3.
Prawa Stron

1. Jadłospis bez opieki.

Do 3 dni od otrzymania jadłospisu Kupujący ma prawo do zgłoszenia drobnej korekty np. w postaci poszczególnych produktów, które nie odpowiadają. Nie jest możliwa zmiana całego jadłospisu ani całych posiłków. Po tym czasie nie ma możliwości zmian. Nie ma możliwości ciągłego zadawania pytań do Sprzedawcy. Możliwość zadawania pytań i stały kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy tylko podczas zakupu jadłospisu z opieką. Szanujmy siebie nawzajem i swój czas.

2. Jadłospis z opieką.

a. W trakcie trwania współpracy miesięcznej Kupujący ma prawo do modyfikacji jadłospisu w formie nieznacznej korekty poszczególnych posiłków, jeśli np. dany posiłek nie zasmakuje lub gdy po danym posiłku wystąpi złe samopoczucie. Nie ma jednak możliwości dodawania kolejnych nowych posiłków. Kupujący ma prawo do zadawania pytań w trakcie trwania całej współpracy. Sprzedawca odpowie na zadane pytania najszybciej jak będzie mógł. Proszę jedynie by kierowane pytania i wysyłane raporty pomiarów były wysyłane w dni robocze. Sprzedawca ma prawo do odpoczynku od pracy w dni nierobocze.

3. Akceptując Regulamin, Kupujący oświadcza, że:

a. przyjmuje do wiadomości, że przygotowany dla niego indywidualny plan żywieniowy opiera się na aktualnej wiedzy naukowej, jednakże ze względu na
niemożność przewidzenia pewnych mechanizmów zachodzących w organizmie człowieka, nie gwarantuje osiągnięcia przez Kupującego zamierzonych efektów,

b. nie będzie samodzielnie dokonywać modyfikacji indywidualnych planów żywieniowych, a chęci zmian będzie konsultować ze Sprzedawcą,

c. będzie stosować się do ułożonego jadłospisu i opracowanych zaleceń,

d. wypełniając niezbędne formularze podaje swoje prawdziwe dane.

4. Sprzedawca może odmówić Kupującemu wykonania usługi lub konsultacji w przypadku gdy:
a. wykonanie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Kupującego;

b. zachodzi przypuszczenie, że Kupujący jest niepełnoletni (i nie posiada zgody opiekuna prawnego) lub niepoczytalny;

c. zachowanie Kupującego jest obraźliwe, roszczeniowe lub narusza dobra osobiste Sprzedawcy;

d. wykonanie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich;

e. udzielenie konsultacji dietetycznej przewyższa umiejętności lub wiedzę Sprzedawcy.

 

§ 4.
Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że produkty elektroniczne wysłane Kupującemu lub zakupione na stronie internetowej stanowią utwory własne w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Wszelkie materiały otrzymane w ramach usług mogą być przez Kupującego wykorzystywane wyłącznie do osobistego użytku bez prawa do ich kopiowania i rozpowszechniania bez zgody Sprzedawcy.

  3. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

 

§ 5.
Warunki techniczne i wymagania sprzętowe

  1. Aby uzyskać dostęp do Produktów/Usług niezbędne jest posiadanie przez Kupującego urządzenia z aktualną przeglądarką internetową i dostępem do Internetu oraz adresu e-mail.

  2. Zakupione produkty zostaną przesłane jako plik w formacie PDF, doc/docx. Kupujący musi posiadać programy, które obsługują wymienione formaty i które umożliwią otwarcie zawartości.

  3. Z uwagi na jednoczesne korzystanie z Produktów i Usług Sprzedawcy oraz z sieci
    Internet, Kupujący powinien korzystać z programów antywirusowych i chroniących tożsamość Kupującego, aby uniemożliwić pozyskiwanie i modyfikowanie danych przez osoby nieuprawnione.

 

§ 6.
Odstąpienie od umowy/usługi


Zgodn
ie z art. 38. ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej
na odległość 
nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

Oznacza to, że nie ma możliwości rezygnacji z jadłospisu i zwrotu pieniędzy za wykonaną usługę po otrzymaniu przez Kupującego gotowego jadłospisu.

 

§ 7.
Reklamacje

  1. Sprzedawca dba o to, by dostarczać wysokiej jakości usługi i produkty.

  2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów/usług.

  3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: kamila.folega@gmail.com

  4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Kupującego do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

  5. Sprzedawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni roboczych od ich otrzymania. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail wskazany przez Kupującego.

 

§ 8.

Płatności

  1. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

 

§ 9.
Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.

  2. W przypadku zagadnień nieporuszonych w Regulaminie wszelkie sprawy regulowane są przez przepisy polskiego prawa.

  3. Warunkiem skorzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę jest zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu i akceptacja wszystkich jego punktów.

  4. Zasady dotyczące ochrony danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.